ZURRIUSS

უკანასკნელი კეისარი

Apple Worm ანუ მარაზმი პოსტები

33 Comments


ბლოგზე მარაზმი პოსტების ნახვა იგივეა, ვაშლი მოკბიჩო და იქ მოკალათებულ ჭიას გადააწყდე…

(ცხონებული “მე”–ს გამონათქვამბიდან)

უსაქმურად ყოფნა ყოველთვის უსაქმურობას არ ნიშნავს. ბლოგების თვალიერებას მივყავი ხელი. მაინტერესებდა, რა ტენდენციებია ჩვენში. ვის რა აინტერესებს, ვინ რა დონეზეა და, საერთოდ, რა გვეტაკა ქართველებს?

ვინაიდან ბლოგერები ჩვენს აზრს გამოვთქვამთ და ბლოგიც ამისთვის არსებობს,  დღეს რამდენიმე პოსტს არ შევიწყალებ 🙂

შენიშვნა: იმედია, ამ პოსტს სკანდალურობაში არ ჩამომართმევთ. ვის ვის და მე და ჯორჯ ქლუნის ეგ ნაღდად არ გვჭირდება (ოოო, სტოპ ახლა მეც თორე მომსვამენ კაი ადგილას!…) :mrgreen:

მოკლედ, ოდნოკლასსნიკიზმმა ფეისბუკში ხომ შეაღწია მარაზმობა ქვიზებისა და Yes/No–ები სახით, ახლა აქაც შემოდის. ისე გამოდის, თითქოს განგაშის ზარის შემოკვრა მინდა, მაგრამ ასე არ არის. სოციალური მედია ყველაზე თავისუფალი მედიაა და მასში ყველაფერი უნდა იყოს. ამიტომაც მე ვაკრიტიკებ არა ბლოგებს ან ბლოგერებს, არამედ პოსტებს. ანუ არავის გადამტერების გეგმა არ დამისახავს. უბრალოდ, არ შემიძლია, მარაზმობებზე არ ვიკაიფო 😉

  1. რაღა სხვისით დავიწყო და მეც აღმომაჩნდა ერთი ეგეთი ჯოჯო: “სერგის კოლოკვიუმი”. ამასთან დაკავშირებით აქ ვერ ვიტყვი… ცრემლები მაღრჩობს… “პროფილში”… “პროფილში” წავალ, მაიას მოწყალების ქვეშ ავქვითინდები :mrgreen: :mrgreen:
  2. შემდეგი შედევრი “°•♥ ჩემი მწვანე ოთახი ♥•°“–ზე დაიწერა და Not to DOs … Special Edition for Men. აქ სხარტი ენითა და სიტყვათა მინიმალური რაოდენობით არის გადმოცემული ავტორის ნერვული აშლილობა და მისი ინტიმური ფიქრები შემწვარ კვერცხზე.
  3. მორიგი სიბრძნე Niniana’s Blogზე იშვა და “მუსიკა” ჰქვია. ამ მრავალსიტყვიან პოსტზე ბევრის დაწერა შეიძლება, მაგრამ ჩემს აზრს თავს არ მოგახვევთ. :mrgreen:
  4. საკმაოდ პოპულარული სათაურის მქონე ბლოგ “….“–ზე დაწერილ პოსტთან დაკავშირებით პრეტენზია ნამდვილად არ მაქვს. მას “ჯონი დეპი” ჰქვია და ამ ადამიანის ბიოგრაფიაა. მაგრამ მარაზმი პოსტის ბოლოს მოთავსებულ სურათშია. :mrgreen:
  5. გადავედით შემდეგზე. ერთ–ერთ “რა დედამ გშობა” პოსტს monkey’s sexy blog–ზე წავაწყდი, სახელად “გამარჯობა დაიკო!!!“. ვიფიქრე, რა შეიძლებოდა ყოფილიყო ავტორის შთაგონების წყარო. მერე გამახსენდა, რომ გლდანს ნაგავსაყრელის სუნი აღარ შეაწუხებს და მივხვდი, რომ აწი რაღა გვიჭირს. 😉
  6. Mr. Picasso–ს, ალბათ, ძალიან გაუხარდება, როცა გაიგებს, რომ მისი პოსტი ჩემს ბლოგზე დავთაგე. პოსტს ჰქვია “პოდკასტი_”ჩვენ და ახალი მედია საშუალებები. მე რომ არ ვიბოდიალო, ამ ბოდიალს თქვენ მოუსმინეთ თუ კაია 😛
  7. სატირულ–იუმორისტულ–თვითირონიულ–ამორფულ–თეოლოგიური პოსტი ვიპოვე SHALVA–ს ბლოგზე, სახელწოდებით ჩემს შესახებ. როგორც ხედავთ, შალვა 3 დეკემბრის  მერე ელოდება პასუხს და ვისაც კეთილი გული გაქვთ, დაუკომენტეთ :mrgreen:

როგორც ხედავთ, ბედნიერი რიცხვით დავასრულე პოსტი ესე, რაც მცირეოდენ იმედს მიტოვებს, რომ კიდევ და კიდევაც დაიზრდებიან ბლოგებზედ პოსტნი მარაზმნი 🙂

33 thoughts on “Apple Worm ანუ მარაზმი პოსტები

  1. ratomgac megona rom chem romelime posts wavawydebodi aq : )) da bolomde rom wavikitxe amovisuntqe :)):))=))

  2. ეჰ ზურიუს, მე მართლა რაღაცას ველოდი ამ პოსტისგან, მაგრამ მგონი შენც ჭია დამახვედრე : ))

    მარტო პოსტების ჩამოწერა რა იყო, უნდა განგეხილა რატომ თვლი თითოეულს მარაზმად, თორემ ეხლა მე სათითაოდ იქ არ გადავალ და არ წავიკითხავ, მხოლოდ იმის გამო, რომ დავრწმუნდე შენი ნათქვამის სისწორეში : ))

  3. ე, მე რატო არ ვარ? : (

  4. kritika kargia mxolod mashin rodesac kritikosis azrs moicavs 😉

    • ჰო, აი, ეგ ვერა და ვერ გამოვიმუშავე. ჟურნალისტიკა ძალიან შემაჯდა რა 🙂

      • რა შუაშია ჟურნალისტიკა, როცა კრიტიკოსობ და თავი მოგაქვს რომ შენს აზრებს რაღაცა წონა აქვს, მაშინ უნდა იკადრო და არ დაიზარო თითოეული პოსტის განხილვა, ვინ ვინ და მე კი ვიცი რო დაგეზარა 😀
        მარა ვიცი რატომაც დაგეზარა, შენ მოგიკვდი, რამდენს შრომობს ჩემი ბიჭი და ვინ უფასებს :(((((

  5. bodishi da, nu gautrake am blogerebs ra 😀 daanebe tavi 😀 😀

  6. bodishi da, nu gautrake am blogerebs ra 😀 daanebe tavi 😀 😀 😀

  7. ბოლო ლინკი გაასწორე. “ჩემს შესახებ” რომ არის ახალ ფანჯარაში არ იხსნება, შენი საიტიდან გადავყავარ.. მკითხველი დაგეკარგება :p

  8. ჩემს თავს ვეძებდი :).
    მარა, ვერც მე გავიგე მაინც რა არ მოგწონს ამ ხალხში. მარაზმიო რომ იძახი…აკრიტიკებ და ბოლომდე არ “ილანძღები” 🙂 მეტი დრამატიზმი მინდა, მეტი! თუ წერ მარაზმიო, დამისაბუთე! 🙂
    თუ არადა, გაანებე ამ ხალხს თავი. უნდათ ჯონი დეპის ციმციმა სურათს დადებენ და თუ უნდათ ქრისტე ეგონებათ თავი. ნუ იშლი ნერვებს 🙂

    ველი შენს შემდეგ პოსტებს 🙂

    • ჩემი არგუმენტებისაგან თავი იმიტომ შევიკავე, რომ არ ვიცი, როგორ შევაფასო ის პოსტები. ნუ ვერც ერთ კატეგორიას ვერ მოვარგე და მაგიტომ ვიხმარე სიტყვა “მარაზმი”.
      მეორეც, მე ბლოგებს და ბლოგერებს არ ვეხები, ასე რომ, ნუ ღელავ 🙂

  9. სანამ რაღაცას მარაზმად ჩათვლი იქნებ დაფიქრდე თავად უარესი მარაზმი ხომ არ გამოგდის.
    არ ვაპირებ თავი ვიმართლო იმის გამო ,რომ “ვიღაც ჟურნალისტს” საკმაოდ დიდი წარმოდგნა აქვს თავის თავზე.
    მაგარი ვიხალისე.
    მასე გააგრძელე.

    • კარგად რომ წაგეკითხა პოსტი, მიხვდებოდი, რომ მე არავისგან ვითხოვ თავის მართლებას და არც რაიმე პრეტენზია მაქვს საკუთარ თავზე, ვინაიდან მეც დამიწერია მარაზმი პოსტი. გულს ნუ გაიტეხ 😉

      • კარგი რა , მეტყობა რამე გულის გატეხვის?
        სინამდვილეში არანაირი პოსტი ეგ არ ყოფილა, უბრალოდ ვნახე ახალი გვერდი როგორ ემატებოდა 🙂
        მაგარი გამეცინა შენს პოსტზე

  10. პროვოკატორი ხარ ზურა რა 😉 :))

  11. ramdeni vicine.gansakutrebit bolo postze 😀

  12. მდააა .. და აი ასე დაიბადა იnტრიგა! ფრიად საინტერესო იყო! (y)

  13. ვაიმე მე-5-ს კომენტარები წაიკითხეთ ბოლოს =))))))))))))

  14. ღმერთიო ჩემო ნუთუ თვით ზურიუსის ბლოგზე მოხვდა ამ პოსტის თაგი ო დიდო ზარატუსტრა აგერ უკვე მესამე ადამიანმა მოისმინა ჩვენი ბოდიალი საათ ნახევრის განმავლობაში და შეუსვენებლად აქამდე ვფიქრობდი ვინმეს ხომ არჩაეძინა ბლოგზეთქო და აი მიზეზიც ერი დაგიფასებს ზურრიუსს ამ დიდებულ ფაქტს ჩემი ბლოგის ისტორიაში შეტანილს:P

  15. გამოხმაურება: სამადლობელი + Ashes and Snow | Zurriuss.Ge

კომენტარის დატოვება

